Poznajmy się

by Sylwester Samluk Fotograf ślubny Warszawa


Nic mnie tak nie cieszy jak widok szczescia, radości oraz dobrej zabawy. Uwielbiam fotografować indywidualnie osoby. Lubię zwracać uwagę na detale, coś co nas wyróżnia na tle innych osób. Co mnie pasjonuje w fotografii ślubnej?- niewiadoma, wszystko dzieje się tak szybko nie można pewnych rzeczy zaplanować. Jednak my fotografowie ślubni musimy sprostać zadaniu. Nagrodą za swoją pasję jest radoś ze zdjęć jaką dostarczam klientom i dla mnie to jest najważniejsze! Mam na imię Sylwester Samluk, jestem fotografem samoukiem z pasją i ambitnymi planami. Na moim blogu będę starał się pokazać czym jest szczęśliwy dzień w życiu młodej pary, ich przyjaciół rodziny. Na zdjęciach będę chciał pokazać różne momenty, które towarzyszą ceremonii, zabawie oraz zdjęciom plenerowym. Postarm się również umieścić zdjęcia indywidualne osób, które wzięły udział w moim sesjach. Zapraszam Cię drogi czytelniku byś przeglądał mój blog, kto wie może się spotkamy, czego Tobie i sobie życzę z całego serca!

Zapraszam na moją stronę Samluk.pl gdzie można zapoznać się z moim portfolio oraz z ofertą.